15 Mayıs 2008 Perşembe

Yine düştük yollara

19 Mayıs tatil planlarım iki gün içinde tepetaklak olup farklı bir şekle girdiler. Eğer planladığım gibi yapabilirsem çok yorucu ama çokta ilginç bir hafta sonu olacak.
Annem 19 Mayıs'ta Eskişehir'e gitmemi rica etti, eğer bir planın yoksa tabii dedi. Esasında Bartın-Amasra planlamıştık ama aklımda annemde kaldı, neyse. Planlarımız da zaten bir şekilde yattı, ben eve gitmeye karar verdi. Teoride cuma günü evde olup, akşam üstü köfte ekmek yiyecektik annemle ama galiba köfte ekmeği pas geçeceğim çünkü öyle görünüyor ki cuma akşamüstü Ankara'ya gideceğim, Hande ile Pinhani ve Yeni Türkü dinleyip cumartesi sabahı beraber geri döneceğiz. Bu arada perşembe akşamı da Yeni Türkü dinliyorum o ayrı;). Pazar günü ise Trilye gezisi planı yaptı annem. Pazartesi de sanırım evde azıcık yatabiliriz ama çok olacağını sanmıyorum yani, bence azıcık olacak:) Pazartesi gece zaten İstanbul'a dönmek üzere yola çıkacağım. Böyle yoğun geçecek mi bilmiyorum ama planlamak bile heyecan verici. Bu arada birçok fotoğraf fırsatı doğacak sanıyorum ki bana.
Eğer benim yerime valiz toparlayan birileri olsaydı seyahat etmek çok daha eğlenceli olurdu. Ama baya pratikleşmişim, tam 10 dakika sürdü eşyaları seçip valize koymak. Bir şeyleri unuttum mu diye şüpheleniyorum zaten. Ama penyeler, yedek pantalon, çorap, çamaşır, takı toka, şarj aletleri tam. Diş fırçası tarak gibi ıvırzıvırlar evde zaten var. Sanırım herşeyi tamamladım.
MP3'lerin içinde Bulutsuzluk Özlemi'nin senfonik bir konser kaydını buldum, üç gündür dönüp dönüp dinliyorum, çok güzelmiş. Hele her daim klasik ama bazen fazla klasik olan Sözlerimi Geri Alamam'ın bir yorumu var ki dönüp dönüp dinliyorum. Bulursanız kaçırmayın diyorum.
Heyecandan yerimde duramıyorum. Gidip bulaşıklarımı yıkayayım bari de belki biraz sakinleşirim.
Haftaya görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: