8 Mayıs 2008 Perşembe

Pinhani

2 sene önce Anıl'ın ısrarlarıyla Pinhani dinledim. İlk dinlediğimde ısınamamıştım hatta. Biraz garip gelmişti, birkaç gün sonra tekrar dinleyeyim dedim sakin kafayla. Ne kadar güzel parçaları varmış dedim. Bütün bir yaz boyunca dinledim. Basit olaylar üzerine küçük şarkıları vardı. Haftasonu için yazılmış, sevgili için yapılmış, bozkırlara gitmek üzerine yazılmış bazen eğlenceli, bazen hüzünlü ama insanı alıp götürüveren şarkılardı bunlar.
Sonra araya Kavak Yelleri girdi, grup bir anda aşırı populer oldu. Önceden bilinmeyen şarkılar şimdi KAvak Yelleri adıyla bilinir oldu. Tabi ki sevdiğim bir grubun devamlılığı için önemli bir adımdı bu, para kazanırlarsa bu işi daha iyi rahat yürütürlerdi. Ama gene de içime sinmemişti bu kadar populer olmaları. Affettim tabii gene de nede olsa çok seviyorum.
Ve sonunda 25 Nisan'da ikinci albümleri geldi, Zaman Beklemez. Bu sefer şarkılar biraz biliniyorlar, dizi sebebiyle ortalıkta dolanıyordu sürekli. Ama gene de o naif havasından birşey kaybetmemişler. Özellikle Yansın isimli şarkıyı o kadar çok beğendim ki hergün 5-6 kere dinlemezsem eksiklik hissediyorum.
İlk albüm çıktığında yanlış hatırlamıyorsam Sinan bir açıklama yapmıştı bütün şarkılar bir sevgili için yazıldı diye, ilk albümdeki şarkılar da buna uygundu. Eğer bu albümdekilerde bir sevgili için yazıldıysa sanırım bu sefer sevgili ile işler pek iyi gitmiyor, albüm biraz daha karamsar zira. Böyle de bir spoiler yapmış olayım size:)
Bir de Sinan '79 doğumluymuş, inanamadım. Küçücük gösteriyor yahu insan nasıl bu kadar genç kalabilir?
Grupla ilgili detaylı bilgi için www.pinhani.com Ordan sonra da yolunuz ilk müzik market olur zaten kanımca.

Hiç yorum yok: