11 Mayıs 2008 Pazar

Aylin Aslım






İTÜ Spor Şenliği '08 kapsamında cuma gecesi Aylin Aslım konseri vardı. Yıllar önce ilk dinlediğim zamanları düşündüm. O zamanlar daha ortaokuldaydım, annemin öğrencileri benim kasetimi dinlemişlerdi ve eroinman olduğumdan şüphelenmişlerdi. Aylin Aslım o zamanlar Türkiye için bir hayli farklı bir müzik yapıyordu, pek fazla insan anlamıyordu çevremde. Ben çok sevmiştim, hala severim. İyi ki farklı olmuş diyorum.
İTÜ konserleri bu sene pek bir sönük geçti bence, Pinhani geldi, Kargo geldi, Aylin Aslım geldi ama sanki lise konseriymişçesine saat 23.30'da bitti konserler. Neden böyle oldu anlayamadık, daha biz konsere yeni ısınmışken hep sahneden indiler. Umarım seneye daha iyi olur.
Gelen her üç grubunda canlı performansları inanılmazdı ama. Sanki playback yapıyorlar gibiydi, adamların hiç birisi en ufak bir yorulma belirtisi göstermediler, gerçekten de hepsi işini biliyor dedim.
İlk defa konser fotoğrafı çektim, tabi ki pek birşeye benzemedi ama sizinle paylaşmamı engellemeyecek bu. Fotoğrafların hepsini croplamak zorunda kaldım, seyircilerin arasından çekince istenmeyen kafalar, kollar da kadraja girebiliyor.
Yarın fotoğraf atölyesi var ama ne yazık ki doğru düzgün hiçbirşey hazırlayamadım. Duygu ile bir araya gelip çekim yapamadık, bir kaç self portre çektim ama gerçekten de self portre işi hiç bana göre değil, ruhum daralıyor. Fotoğraf çektirmeyi seviyorum, fotoğraf çekmeyi de seviyorum ama kendi fotoğrafını çekmek başka birşey, insanı sinir ediyor. 15 gün sonra elimde güzel fotoğraflarla gitmek istiyorum atölyeye.
Gece çok geç oldu, uykum geldi, lafı uzatamayacağım sanırım daha fazla. İyi geceler efenim:)

2 yorum:

comatose dedi ki...

hayırlı akşamlar :)

sezenyildirim dedi ki...

sana hayırlı akşamlar:)
geldin mi konsere:)