29 Mayıs 2008 Perşembe

Yalnız ve Güzel Ülke

Bu hafta birkaç kere açtım blogu yazayım diye bir türlü bulamadım ne yazacağımı. Uğur'la elele verip bir fotoğraf yaptık, deviantarta koydum, buraya yüklemeyi düşündüm ama fotoğraflar stoklardan alınmıştı, stoklarda sadece DA içinde kullanın diyordu saygısızlık yapmak istemedim. Lütfen ilk PS denememe bakın. Esasında daha çok konsept benim, Uğur'un çok yardımı oldu.
Bugünkü yazımın esas konusu Nuri Bilge Ceylan. Fotoğraflarını çok beğendiğim bir fotoğrafçıydı ama filmlerini biraz da önyargılı davranıp hiç izlememiştim. Cannes'daki başarısını kutluyorum kendilerinin. En kısa zamanda izleyeceğim filmlerini.
Ne kadar da herkes açmış ülkemiz için zarif bir tabir bulmaya. Bir sanatçı kibarlığıyla Ceylan buldu işte sıfatımızı. "Yalnız ve güzel ülke"
Bu kadar sevgili okur, sıkıntılı bir hafta geçiriyorum gene. Toparlyamaıyorum kafamı o yüzden de.

Hiç yorum yok: