17 Ocak 2014 Cuma

Akşamüstü Yürüyüşü

Merhaba;

Annem ve bir kaç arkadaşım mahallemi (neighbourhood:P) merak ediyordu. Buralar hep orman, hep ağaçlık. Esasında birkaç fotoğraf paylaşmıştım değil mi? Neyse. 

Black Friday'den yararlanıp bir GoPro Hero 3 almıştık ama micro SD almayı akıl edememiştik. Kartı da aldım, zaten makinayı denemek istiyordum, hadi dedim mahallede bir akşamüstü yürüyüşü yapayım.Aşırı bozulmuş, süper geniş açılı fotoğraflarla karşınızdayım. Esasında bu makinayı New York'a götürmediğim için pişman oldum. O kadar yağmurda ve o kadar yüksek binanın olduğu bir şehirde en iyi seçenek bir GoPro'ymuş meğer. Buyrun.





















Hayır bu ağaçlık yerlere gitmek için arabaya falan binmiyorum, evim de bunlardan birisi. Türkiye'ye dönünce gerçekten de buradaki bu ağaçlar arasındaki yaşamı çok özleyeceğim.

Videoda çekmiştim, bir tanesini ekleyeyim dedim ama nedense blogger hata veriyor. Hatırlıyorum da, yıllar önce de bir video yüklemeye çalıştığımda gene hata vermişti. Hiç düzeltmemiş olabilirler mi? Neyse zaten GoPro benim yürüyüş videolarım için yapılmış bir kamera değil. Buyrun burdan kamera ile ilgili detaylı bilgi alın. http://gopro.com/



Hiç yorum yok: