19 Şubat 2012 Pazar

Tekrar Dali

Şimdi ben resimden çok anlamıyorum tabii. Esas amacımız bugün Dali üzerinden Van Gogh'a gitmekti. Neden tekrar Dali? Çünkü dayım ben de görmedim dedi. Uğur'da bu ara İlahi Komedya'yı okuyor, ben de bir daha görmek isterim dedi.Geçen seferki karmaşadan sonra erkenden gidelim dedik gittik. Güzel güzel gezdik Dali'yi gerçekten de. Gene de biraz kalabalıktı ama bizim geçen tecrübemizin yanında hayli tenhaydı diyebilirim. Sonra bu kadar sanatı azıcık hazmedelim birer çay içelim dedik Tophane'de. Arkadaşlarımızla karşılaşmıştık zaten baktık Van Gogh'dan dönüyorlar. Biz giremedik, sıra öylesine uzun ki hiç gereği yok dediler. Biz de aynen geri döndük. Başka bir zamana kaldı yani. Günün devamı Galata Köprüsü, Eminönü, Sultanahmet şeklindeydi. Eminönü'nden Rumeli Köftecisi'inde köfte yeriz biz, ama pazar olduğu için kapalıydı. Sultanahmet Köftecisi'ne geçelim bari dedik. Ama bir porsiyon köfte 11 lira. Yuh. Bence büyük bir özelliği de yok, turistik köfte. Daha birkaç sene gitmem heralde. İki fotoğraf var sadece. Dali'deki fotoğrafı geçen sefer çekmediğim için üzüldüğüm yazılardan oluşturdum. 

Herkese iyi bir hafta dilerim.


Hiç yorum yok: