17 Şubat 2012 Cuma

Eskişehir'den Kalanlar

İki hafta önce Eskişehir'deydim. Fotoğraflar çok gecikti çünkü dönemin başlamasıyla büyük bir yoğunluğun içine girdim. İlk haftadan bunu ben de beklememiştim açıkçası:) Tren seferleri sona erdiği için mecburen otobüsle gittim ki biz Eskişehirliler için çok can sıkıcı. Neyse ki otobüste en ön sırada bilet almıştım. Hani çok kar yağdı ya iki hafta önce, işte ben o gün yola çıktım ve açıkçası çok ilerlemeden Adapazarı'ndan falan geri dönmek zorunda kalacağım diye endişe etmedim değil. Eskişehir o kadar soğuktu ki çok gezemedim. Hatta iki gün hiç evden çıkamadık annemle. Öylece evde oturup dikiş diktik. (Ahahah acaip bir maceraydı çünkü dikiş dikmeyi bilmiyoruz biz. Kardeşim bir makina aldırmış anneme onunla boğuşup durduk.) Bir de bizim sokakta pazar kuruluyor, bir gün pazara çıktık, elmaya, kestaneye vurduk bünyeyi.  
İki haftadır hiç mi fotoğraf çekmedin derseniz çekemedim ne yazık ki ama belki bu haftasonu:)

İyi tatiller.





Hiç yorum yok: