4 Aralık 2017 Pazartesi

Eskişehir'de Sonbahar

Merhaba;

Hayatımız çok değişti. Bu sene seyahat edemedik resmen. Öncelikle Mayıs ayında aramıza Barış katıldı. Tabi ki eve gelen bir bebek bizi darmadağınık etti. Hayat öyle karmaşık oluyor ki ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz. 

Sonra evi taşıdık. Şöyle ki esasında Danimarka'ya taşınıyoruz. Uğur Ağustos'tan beri orda. Danimarka'da ev bulmak çok zormuş. Aylarca ev aradı, sonunda buldu. Bu süreçte İstanbul'daki evi kapattık. Boşu boşuna kira verecektik çünkü. Pek çok eşyamızı sattık. Ah çok üzücü bir süreçti. En sonunda ben ve Barış Eskişehir'e geldik annemlere. Luna ve Zeytin Uğur'un annesine gitti. Parçalanmış aile olduk resmen. Ocak ayında birleşeceğiz umarım. 

Eskişehir'de sonbahar çok güzel oldu ama. Yapraklar kırmızı, sarı, turuncu oldu, aynı Amerika'daki gibiydi. Kendimi sürekli su kenarına, ağaçların altına attım. Barış izin verdikçe tabi ki. Instagrama koyduğum fotoğrafları buraya da ekliyorum.  

Eskişehir'de geçen 5 ayın sonunda anlıyorum ki İstanbul insanı resmen gömüyor. Danimarka'dan dönsek tekrar İstanbul'a gelmek istemem. O çok çok sevdiğimiz şehir resmen bitmiş. Yaşamak için çalışmıyoruz, çalışmak için yaşıyoruz. Resmen dua eder oldum Allah'ım bir daha düşürme sakın diye. 

Buyrun fotolara. Umarım bir sonrakiler Danimarka'dan kış manzaraları olacak. 












3 yorum:

Imge dedi ki...

Hem Barış Bebek hem de yeni düzeniniz hayırlı uğurlu olsun, şans ve mutluluk getirsin size. Dilerim her şey gönlünüzce olur yeni hayatınızda. İstanbul konusunda da o kadar haklısın ki.. O açıdan da hepimiz için güzel bir çözüm -belki de bir mucize- diliyorum gerçekten. Çünkü şehrin enerjisini hala seviyorum ama yaşanılabilir olmaktan çıktığının da çok farkındayım maalesef.

Neyse, Danimarka fotolarını bekliyoruz o zaman. ;)
Sevgiler.

Berker Yurtseven dedi ki...

İnsan İstanbul'u terkedince anlıyor herhalde ne kadar fena durumda olduğunu :) ben de gitmek istiyorum buralardan. Eskişehir, İzmir ve Antep güzel alternatifler :))

sezenyildirim dedi ki...

İmge ve Berker, yorumunuzu 5 ay sonra görmem. Çünkü bence beynim akmış artık:) Kusura bakmayın.

İmge uzun uzun Kaş'a kaçabildiğin için bence şanslısın. Henüz gitmediysen yakında gidersin:) Tadını çıkar. Umarım Danimarka yazılarını seviyorsundur.

Berker Antep olmaz. 1000 kilo oluruz orda:)