14 Aralık 2007 Cuma

Grip Mevsimi










Grip mevsimi diye bir şey var esasında gerçekten dimi? Ben genelde bu mevsime pek bulaşmadan sağlık içinde geçirirm günlerimi, en fazla biraz burnum akar ama nadirdir yani yataklara düştüğüm. Ama gel gör ki acı kader arada sırada bana da vuruyor böyle. Çarşamba günü hafif bir öksürükle başladım ki o an anladım yandım dedim çünkü ben öksürmem de normalde. Ama mesela iki sene önce bütün kış boyunca öksürmüştüm, ne antibiyotikler, ne öksürük şurupları fayda etmemişti. Neyse efenim iki gündür yurttan çıkmıyorum, sakin sakin oturuyorum, arada uyuyorum falan. Ama yarına iyileşirim dimi? Yarın cumartesi sonuçta iyileşmek lazım.
Dün biraz akademik çalışma yapmaya çalıştım ama okuduklarımı hiç anlamadığımı farkettim, o yüzden bugün Photoshop'a sardırdım kendimi. Bütün bu fotoğraf dosyaları arasında feleğim şaştı, nefler, büyük jpegler, küçük jpegler falan filan. Neyse uzun süredir yapmak istediğim şeylerdi hasta olmak işe yaradı biraz. Aşağıda da bugünün seçmesini bulacaksınız:)
Dün gece World of Warcraft oynamaya başladım ama sanırım daha oynamam, sevmedim manasız geldi ki oyun oynamayı severim biraz ama.
Masamın üstü çok komik, portakal kabukları, hamur kıvamında mendillerle falan dolu sanırım bi toparlasam iyi olacak.
Bu satırlara bugün son vereyim, size dört yeni fotoğraf sunacağım, belki bu çalışma şeklinin devamı gelir benim hoşuma gitti.
Fonda Hande Yener'den Kelepçe çalıyordu.( NEDEN????)

Hiç yorum yok: