4 Kasım 2011 Cuma

Aslı-Ali


Aslı benim liseden arkadaşım, ta geçen ilkbaharda fotoğraflar üzerine konuşmuştuk. Eylül ayında fotoğraflarımı çeker misin dedi, tabi ne demek dedim. Hem İzmir'de iki gün geçirdim, hem eşi Ali ile tanıştım, hem de düğünlerine gittim. İkisine de bir ömür mutluluklar diliyorum. Bol fotoğraflı bir post olacak bu galiba. Kuafördekilerle başlayalım ama ben bu sefer hazırlık fotoğraflarından seçmedim hiç.

Bu fotoğrafı sanki daha önce görmüştük;)



Kuaförden çıkınca Göztepe Sahil'de birkaç fotoğraf çektik. Ama park yasağı olduğu için çok uzun duramadık.





İkinci durağımız ise Tarihi Asansör oldu. Orada da gelin damat çekimleri için yukarı çıkmayı yasaklamışlar. Biz de sokakla idare ettik, son derece güzel bir sokaktı.












Son durak ise Havagazı Fabrikası oldu. Aslı orda çok fazla gelin oluyormuş hep demişti ama şansımıza o gün kimse yoktu. Rahvan rahat çekim yaptık. 



Bu vintage gelin-damat fotoğraflarını ben istedim:) Klasik bir poz verdirdim sadece.

 Esasında içerde çekim yapmak yasakmış ama kimse yoktu, Ali'de çok tatlı dilli bir çocuk, kolayca içeri giriverdik. 









2 yorum:

Serap dedi ki...

Sezen fotoğrafların oldukça başarılı. Ben çok sevdim :)

sezenyildirim dedi ki...

Serap teşekkür ederim beğenmene sevindim:)