30 Aralık 2008 Salı

Düğün, düğün, düğün






Tezimi bugün bitirdim, çıktılarını aldım, teslim ettim. Çok huzurluyum.


Geçen iki haftadır geceleri 4'te yatmaya alışan bünyemin şimdi de uykusu gelmiyor, çok enteresan.



Yarın Eskişehir'e gidiyorum, çok heyecanlıyım esasında. Evimi özledim sanırım.


Bir de yılbaşında kar var çok hoş değil mi?



Bu fotoğraflar taa sonbaharda bir arkadaşımızın düğününden önceki hazırlık evreisnde çekildi ama nedense bir türlü işlenip bloga konulamadı. Tezi verdim, aklımda olan ilk fotoğraflara daldım.



Bu gece pek yazamıyorum sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.



Eğer görüşemezsek şimdiden iyi seneler herkese:)

2 yorum:

Moiz Meseri dedi ki...

tezin için tebrik ederim
hayırlı olsun

iyi yıllar dilerim
sevgiler

Hüma dedi ki...

ben artık, her açtığımda burayı değişik fotograflar görmk istiyorum sezen hanım!!!!!!!! çok kızıyorum göremeyince! :(
2009'da bunu da diledim:) umarım artık, fotoğraflara daha çok el atarsın, çünkü çok yeteneklisin.
hem uğur da yok:) ben de evdeyim:) çılgın fotolar bizi bekliyor!
ilk olarak fileli pozlarımı yüklemekle başlayabilirsin mesela:)
bu arada Allah kavuştursun.
Ve süper bir yıl!
Bi de öpücük!
Hüma.