19 Şubat 2008 Salı

KAR


Veeee günün şarkısı Ezginin Günlüğü'nden geliyor;


Kar yağıyor bu gece

Öyle beyaz ki şehir

Anlamak bir ömür sürer

Hayat neden kirlenir.


Bugün fakültenin içi bomboştu. Biraz gölete gittim, köpekler beni göletin kıyısına indirmediler. Resmen yolumu kestiler. Benim için romantik bir geziydi gene de. Kar insanı romantikleştiriyor, yüzünde güller açıyor. Tabi ki bu bizim için böyle çünkü biz sıcak yerlerde sıcak içeceklerle romantizm yaşıyoruz. Neyse politik çözümlemeler yapmayı düşünmüyorum merak etmeyin. Bir Eskişehir'li olarak zaten karda yaşamaya karşı bir bağışıklığım var, pek zorlanmıyorum. Fotoğraflar çektim tabi ki. Bir kısmını beğendim de, göreceksiniz zaten.


Edirne fotoğraflarını iki sebepten dolayı yükleyemedim söz vermeme rağmen, birincisi istediğim gibi güzel değillerdi, ikincisi de kendi tembelliğimden kafamı toparlayıp bir seçim yapamadım. Sonuç olarak Edirne gezisi annemlerle zaman geçirdiğim için, süper kurabiyeler ve ciğerler yediğim için, hep merak ettiğim bir şehri gördüğüm için çok eğlenceli, çok başarılıydı ama fotoğraf bakımından benim için biraz kısır geçmiş ne yazık ki. Tekrarlamak farz oldu.


Yarın klasik müzik konserine gidiyoruz. Benim pek uzmanlık alanım değil. Solist Gülsin Onay. Uğur'un piyano gazı bu:) Daa önceki konser deneyimlerim pek başarılı değildi bu seferki umarım güzel geçer.


Flüt çalmaya başladığımı söylememiştim size. Bugün gam üflemekten sıkıldım ve kitaptan rastgele bir şarkı çalışmaya başladım. Umarım yanlış birşey yapmıyorumdur. Bir de 3. oktavda çok sorunum var, esasında yurttakiler rahatsız edeceğimdem korkmasam 3. oktavı da çıkarırım ben ama o kadar güçlü üflemeye çekiniyorum. Her ne kadar akşam üstü kimse gelmeden çalışsam da gene de emin olamıyorum birileri varsa ya diye. Ama çalışmadan üçüncü oktavı nasıl çıkarırım bilemiyorum. Bazen okulda çalışıyorum o zamanda öğrenciler basıyor:)


Capital Radyo dinliyorum, gün içinde de güzel çalıyorlar genelde ama bu saatlerde süper şahaneler. http://www.capitalradio.com.tr/canliyayin.asp adresinden dinleyebilirsiniz.









































































































































Hiç yorum yok: