8 Kasım 2007 Perşembe

ordan burdan

Selamlar uzun bir aradan sonra;
Hayatimdaki bir takim karisikliklari düzenlemek zorundaydim, bir süredir onlarla cebellesiyordum, neyse ki simdilik pek çok sey düzene girmis gibi gözüküyor gerçekten de. Umarim düsündügüm gibidir:))Bu ara tez konum belli oldu. Hem tasarim, hem de mühendislik yapabilecegim birsey gibi gözüküyor. gerçi henüz kesin degil konusulmasi gereken yerler var ama eger ki tezim bu olursa çok çok süper olacak.
Internet ilginç bir yer bence. Herkes birseyler yaziyor, çiziyor, tasarim yapiyor, moda elestirisi yapiyor, bazilar da sadece benim gibi yazilar yaziyor, kendini anlatiyor. bana ilginç geliyor bütün bunlar. Gerçekten de hepimiz kendimizi yazar, fotografçi, ressam, tasarimci mi sanmaya basladik, yoksa herseye bir yerlerden baslamak mi gerekiyor çözebilmis degilim.
Geçenlerde Penguen'de yada Uykusuz'da çok emin degilim siskin egolarla dolu plazalarda geçen is görüsmeleri ile ilgili bir yazi okumustum. Çok komik degildi daha ziyadesiyle süper bir tespitti bence. Neden üniversite çalismaktan bu kadar haz aldigimi bir kez daha hatirlatti bana. Az öncede bir sitede birisinin kendi hakkindaki görüslerini okudum. Tanrim ben nasil mükemmel bir insanim demisti kisi kendi hakkinda. Mükemmel de olabilirsin tabii ama insan kendi hakkinda bu kadar mükemmelim diye yazacak özgüveni nerden biliyor ki anlamiyorum.
Birkaç moda sayfasini takip etmeye çalisiyorum. Gerçi moda en büyük ilgi alanim degil, genelde giyinmek rahatliktan ibaret benim için. Her ne kadar üzerime giydiklerime çok önem versem de hiçbirseyi moda oldugu için giymiyorum(tamam genelde giymiyorum:)) bu sitelerde dolasirken ilginç yazilara ve fotograflara rastliyorum. çok egleniyorum. iki blog paylasmak istiyorum bu sebeple:
http://bengidiyorum.blogspot.com/
http://biriyaziyorbiriciziyor.blogspot.com/
çizimlerini o kadar çok begendim ki:))
Geçen hafta İstanbul Modern'de Galata Köprüsü fotoğraflarını görmeye gittik. İlginçti bazıları gerçekten de. Ne yazıkki ismini hatırlayamadığım bir fotoğrafçının Galata Köprüsü'nü doğunun ve batının ortasına koyduğu, doğuyu eminönünün ve batının da pera'nın temsil ettiği fotoğraflarını çok beğendim. ilginç esasında eminönü batıya giden tren garının olduğu yer, pera'dan bile daha batılı belki ama beyoğlu'nun asla olamayacağı kadar da .doğulu.
Birsürü sunum yapmam alzım iki hafta içinde, ve birisi de ulusal kongrede. Büyük bir oluşum mu ulusal kongre bilmiyorum, adı insanı korkutuyor ama nedense:( Umarım iyi geçer.
simdilik bu kadar sanirim.tekrar görüsene kadar kucak kucak kucakladim herkesi

Hiç yorum yok: